praca w załączniku .
Informatyka
Prawo własności intelektualnej
Prawo własności intelektualnej (inaczej prawo na dobrach niematerialnych lub mniej ściśle - Prawo autorskie i prawo własności przemysłowej) jest to:
-dział prawa cywilnego, w którym zawarta została regulacja prawna dotycząca dóbr niematerialnych (intelektualnych)
-regulacja dotycząca własności przemysłowej.
Prawo własności intelektualnej (inaczej prawo na dobrach niematerialnych lub mniej ściśle - Prawo autorskie i prawo własności przemysłowej) jest to:
-dział prawa cywilnego, w którym zawarta została regulacja prawna dotycząca dóbr niematerialnych (intelektualnych)
-regulacja dotycząca własności przemysłowej.
Knight
Zalety:
Z każdym nowym levelem knight dostaje 15 punktów życia [hp], 5 punktów many i 25 capa;
Regeneracja życia 1 punkt co 6 sekund i regeneracja many 1 punkt co 12 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt życia co 4 sekundy, mana bez zmian;
Łatwo się nim gra;
Awansuje szybciej od innych profesji w skillach walki w zwarciu [axe, sword,club, fist];
Awansuje bardzo szybko w shieldingu(tak samo jak pal ale szybciej od magów);
Nie musi wykorzystywać do expienia amunicji tak jak inne profesje;
Potrafi używać podstawowych czarów[np.
Zalety:
Z każdym nowym levelem knight dostaje 15 punktów życia [hp], 5 punktów many i 25 capa;
Regeneracja życia 1 punkt co 6 sekund i regeneracja many 1 punkt co 12 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt życia co 4 sekundy, mana bez zmian;
Łatwo się nim gra;
Awansuje szybciej od innych profesji w skillach walki w zwarciu [axe, sword,club, fist];
Awansuje bardzo szybko w shieldingu(tak samo jak pal ale szybciej od magów);
Nie musi wykorzystywać do expienia amunicji tak jak inne profesje;
Potrafi używać podstawowych czarów[np.